the hidden track [01]

..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

היפנים היו רציניים מאוד; רצו לאחד כוחות, רצו ליצור סטנדרט אחיד של אודיו דיגיטלי, ברמה אחת גבוהה יותר ממה שכבר השיגו אנשי פיליפס. הוחלט שכל שנייה תישא 44000 ביטים (ייצוגים מספריים בינאריים) .

עכשיו היה צריך להחליט כיצד יוטבע המידע על הגוף החדש שלי. להפתעתי הוחלט שמה שטוב לקולנוע טוב גם לי, וכהמשך ללייזר דיסק, הוחלט שעל גופי המנצנץ יוטבעו שקעים ובליטות, אשר ייצגו את המידע הבינארי, שכך הלייזר יוכל לקרוא מגופי, שקעים ובליטות, קצת כמו כתב ברייל, אירוני משו, אבל עובד.

ללייזר שנבחר קראו GaAs מכיוון שהוא היה בעל תוחלת החיים הארוכה ביותר והיה בחור די זול, שלא לומר המוני. כמו כן דאגו לסדר לו עדשה טובה כדי שאני והוא נוכל לדבר בלי אי-הבנות.

Labels: ,

| הקודם »
| הקודם »
| הקודם »

הוסף תגובה