the hidden track [01]

..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

עד שלהי 1979 אני לא חיפפתי בדיאטה....קפצתי, נענעתי ונדנדתי ולא הפסקתי עד שקיבלתי קוטר של 11.5ס"מ בלבד, מה שאיפשר שעה ממני על כל דיסק.
יפני מסוני בשם נוריו אוהאגה ביקש להקשיב לי קצת יותר טוב.
אהבתו לצד הקלאסי שלי גרמה לו לדרוש שגופי החדש יוכל להכיל את הסימפוניה התשיעית של בטהובן, בביצוע הפילהרמונית של ברלין. ביצוע בן 66 דקות.
הצוות הגדיל לעשות ומצא שהביצוע הארוך ביותר של הקלאסיקה הזו הוא בן 74 דקות. כך הוחלט על זמן הנגינה, ואני נדרשתי להשמין ב 5 מ"מ כדי להכיל עוד זמן. לא התנגדתי, גם ככה אנשים דיברו עליי במונחים של "מינימליזם" וכאלה באותה תקופה, וגוף של 12 ס"מ דווקא הלם אותי יופי.

Labels: , , ,

| הקודם »
| הקודם »

הוסף תגובה